< Till bloggens startsida

Kvällen

Det blev en väldigt lugn söndag, typ noll aktivitet och massa slöande i soffan. Precis vad jag behövde!
Jag har precis läst ut boken "Jag gifte mig med en bigamist", sann story om en kvinna som gifte sig med en man som utgav sig för att vara CIA-agent. Hon gick på rubbet men efter 6 år visade det sig att han var gift med flera och hade 5 barn med en annan kvinna, så mycket var det för CIA-agent. Undercover absolut men inte riktigt som hon hade tänkt sig. Snacka om blåsning big time! Där gick hon omkring oh trodde hon levde med värsta stålmannen som var ute på livsviktiga räddavärlden-updrag. Snopet värre. Kanske inte är så tokigt att vara singel ändå:-)

Jag gick på zumba i morse men blev grymt besviken eftersom "min" instruktör var sjuk och hade ersatts av en stursk gaphals som trodde hon var bäst. Boring var bara förnamnet, ska aldrig mer gå på en klass som hon håller. Jag blev bara irriterad över hur gapig hon var och hur tråkigt koegrafin var, bläää. Gick och bjöd mig själv på lite pimp i form av lyxig nattcreme. Har även köpt hem te och honung, väldigt gott i den här stormen som har varat sen i morse.
Hela huset skakar, väntar bara på att taket ska lossna, med den holländska standarden kan man aldrig veta..
Var är våren???? Borde den inte titta fram snart, den där solen som man bara har lite vaga minnen av vid det här laget. Holland på vintern är illa. Mer illa än Sverige som åtminstone bjuder på snö, lusseullar, semlor, och riktiga vinterkläder.

Strax ska jag krypa ner i soffan med min mensmage igen, hoppas den känns mindre svullen i morgon, vill inte sitta på jobbet som en trött träskpadda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0