< Till bloggens startsida

Freeeedag

Bra sak:  Det är Fredag

Dålig sak; Jag har sovit som en kratta.

Holländare verkar ha en fetish för att veta vad andra pysslar med eftersom husen de bygger konsekvent ser till att du vet exakt vad dina grannar gör.

21:30 Någon kommer hem
22:30 Någon går på toaletten (vaknar o somnar om)
23:00 En till kommer hem kommer hem (vaknar o somnar om)
23:30 Någon drar igång fläkten som surrar i hela huset (vaknar o kan inte somna om)
00:30 Någon går på toaletten (fortfarande vaken och kokar)
01:00 Stiger upp rasande o dunsar lite med stegen för att ge igen (superbarnsligt och absolut inte bra för grannsämjan)
01:30 Fortfarande vaken, går upp och röker
01:35 Ser nageltången och klipper på måfa lite tånaglar
01:40 Dricker ett stort glas med vatten )antagligen hör hela hu
01:45 Katten blir nervös och undrar vad jag håller på med, kommer och biter mig i näsan
02:00 Går och kissar (antagligen väcker jag hela huset)
02:15 Ligger i sängen och försöker andas lugnt, somnar till sist
05:30 Katten hungrig, kommer och väcker mig genom att dra i en hårtest
05:40 Efter matat katten, tillbaka till sängen
06:30 Dags att gå upp

My God vilken natt! Ska seriöst säga till hyresvärden att fixa väggarna, folk måste ju kunna leva utan att hela grannskapet vet om det.

I vilket fall som helst, nu är det Fredag, och inte vilken Fredag som helst; Det är lönefredag OCH sista Februarifredagen, tack och lov att denna mörka månad är över. Våren är på ingång (om än lite seg i stegen)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0