< Till bloggens startsida

Vackert väder

Jag är så glad att jag inte gick ut igår kväll.. eller snarare, jag gick ut men vände i Sloterdijk.
Var på väg till Jonas födelsedagsfest, men på tåget så kände jag hur hela söndagen skulle blivit helt kvaddad. Känner mig själv, vet att det skulle blivit jättesent, med bakfylla och allmän dassighet som konsekvens.
Så jag åkte tillbaka till Haarlem och köpte en burgerking-meny, första gången på över ett år.
När jag ätit färdigt kom jag på varför, blev risig i magen och kändes som att ha stoppad i sig ngt sorts fake-kött. Vilket säkert är sant.

Idag ska jag handla upp mig så jag har goda grejer hemma. Fastnade på E:s terass igår kväll och glömde helt av affären, så skåpen gapar tomma. Iofs bra eftersom jag ska åka iväg i övermorgon, men vore gott med lite mat hemma iaf.

I dag ska jag ta en skön långpromenad i solen. Ska inviga mina coola solglasögon som får en att känna sig som värsta filmstjärnan.
Fick en tv-bänk igår som ser såå fin ut där den står. Möblerade om hela hemmet när jag ändå var på gång.
I dag måste jag börja tänka på att packa, vet inte alls vad jag ska ha med mig, och antar att det är något kallare i Sverige än vad det är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0