< Till bloggens startsida

Toppendag

Har nu varit på stan, hittade ett par byxor till mig själv och bedårande söta bebiskläder lilla bebisen som inte har dykt upp än men som när som helst kan komma med storken:-)  Man vill ju köpa allt!! Jämför med barnkläderna från när jag var liten: brunt och orange, verkligen inte snyggt någonstans. Materialet var noppigt och ofta frotté, boring.
Jag hittade en jättesöt liten röd klänning, hon kommer se toppen alldeles ut i den outfiten. Verkligen laddad för caffe latte-sittningar :-)

Nu sitter jag och väntar på att mataffären ska öppna, på söndagarna har de bara öppet mellan 16:00-20:00. Ska handla:

köttfärs
pasta
kattmat
kattsand
kattgodis
sofiagodis
läsk
mjölk
kaffe
youghurt
musli
1 frukt eller 2

...om någon skulle vara intresserad :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0