< Till bloggens startsida

Onsdag

Det blev ingen fika med Krink igår eftersom han hade GLÖMT och inte ens var hemma. Men lämnade extranycklarna i alla fall, och fick en skön promenad genom Amsterdam. Folk är så vårklädda nu: ballerinaskor, jeansjackor och solbrillor, äntligen!

Idag har jag training hela dan och är inte på kontoret, skönt. Dessutom har vi inte ens hel dag, utan ska bara vara där mellan 10:00-16:00, så 2 timmar mindre än vanligt!!

Den här veckan jobbar jag annars superjobbiga passet 10:00-18:30, ingen tid över att göra något annat än att jobba.

I morogn har jag läskig tandläkartid, har STOR tandläkarskräck men fåfängan drar mig dit igen. Vet att jag har ett hål på en tand långt inne i munnen, som iofs inte syns men som känns. Vissa behöver aldrig släpa sig dit utan går med hela tänder oavsett om de tar hand om dem eller ej. Jag har alltid haft problemtänder, bara jag tittar på en godispåse så får jag hål trots att jag använder tandtråden helt maniskt..orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0