< Till bloggens startsida

Helg

Sov som en liten stock, fantastiskt skönt och har dessutom inte ont i munnen idag :-)
Solen skiner och det endaste orosmolnet på min himmel är sverigeresan.. hoppas hoppas att flygen har börjat gå om en vecka. Känner på mig att det kommer att bli mer långdraget än vad vi vill. Funderar starkt på att gå och köpa en tågbiljett bara för att vara på den säkra sidan..

Min hyresvärd har skickat ett email till min gravida granne o vän och ber henne flytta ut!! Fattar inte hurm an kan göra så, tror inte ens att det är lagligt. Och komma nu, i typ 8:e månaden, tycker det är sanslöst dåligt. Ska göra insamlingslista med "alla" 3 som bor i huset, tror ingen av oss har något emot att en bebis finns i huset snart. Holländsk idiothyresvärd!!!

I dag är det toppenväder, ska ge mig ut på en skön långpromenad och sen städa, städa, städa. Katt är verkligen charmigt, men de där håren gör mig tokig. Dessutom är Bless både svart och vit, så hår i alla kulörter som syns på allt material, blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0