< Till bloggens startsida

Snart helg

Fredag OCH halv semsterdag, kan inte bli bättre!!
Mission: outfit till Stora Julfesten som går av stapeln nästa torsdag.
Igår fick jag den glada nyheten att jobbet fixat med hotell, så jag kan festa hela natten :-) Kollade in hotellrummen och de är hur porriga som helst, med en inglasad dusch mitt i rummet, se själva: http://www.booking.com/hotel/nl/citizenm-amsterdam-city.html?sid=4e8861de49772db8cf501f4138fd9159

Gick på yogan igår, lite krångligt att man inte kan holländska, och ännu krångligare att instruktören kom från en landsort med dialekt som nån som har en stor potatis i halsen. Men det gick bra, även om avkopplingen uteblev eftersom jag var tvungen att spetsa öronen till max hela tiden.

Idag, vilodag, ska inte röra mig en onödig meter!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0