< Till bloggens startsida

Pure hangover

Luciavakade med att besöka alla bögbarer i Red Light. Det känns idag kan jag lova. Mitt lilla huvud dunkar på, men det var helt klart värt det! Träffade en vän som jag inte sett på väldigt länge, det var verkligen så kul! Vi körde på tema coctail, vet inte hur många jag sörplade i mig, men plånboken var ialla fall tom när jag kom hem. Dyra drinkar men känns som jag förtjänade det, jag menar, det var månader sen jag gick ut och hade en helkväll!

Och jag hittade en klänning! Den hade kostat 120 euro men var nedsatt till hälften. Ok deal, dessutom kommer jag kunna ha den även när det inte är julfest på jobbet, helt klart en investering. Idag blir det stor städ-dag, vitt katthår överallt. Borde de inte behålla pälsen när det är så kallt?

Nu är frågan; gym eller promenad, lutar åt promenad eftersom solen för en gångs skull tittat fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0