< Till bloggens startsida

Lördag :-)

Planen idag; svetta ur mig den sista alkoholen på gymmet med lite step och bastu. Oj, oj vilken mör skrutt jag var igår när jag kom hem. Landade i fåtöljen som en lite geleklump och blev sittande till mina ögon inte ville vara med längre. Idag är det mycket bättre, har tillbringat den med att kolla runt på alla f-booksidor för att se om man blivit taggad från julfesten i någon ful pose. Än så länge lugnt, men antar att det beror på att alla sover, det är ju ändå lördagmorgon. Bara jag som vaknar sex på morgonen. Jag har verkligen försökt att ändra på det eftersom mitt sociala liv skulle få sig ett riktigt lyft om jag bara kunde nattuggla lite, men jag kan bara inte sova länge på morgonen, nästan ett handikapp.
Bilden nedan får representera alla drinkar som slank ned i torsdags, motivator till gymsvettning.


Många glas blev det på julfesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0