< Till bloggens startsida

Kvällsfix

Snikade från jobbet en timme tidigare och tog ett par välförtjänta öl med vännen Grannen och hennes kille. Det var riktigt trevligt och jag inser att det är just sådana här saker som jag behöver parta upp min tillvaro med. Dessutom hade vi bra prat på tåget, kändes som en bra re-connect. Julpaniken har släppt, åter igen inser jag att det blir vad man gör det till (orginellt va :-) )

I morgon möte och jobbfesten, kommer bli en intensiv men förhoppningsvis kul dag. Nu är det dags att planera hur allt ska få plats i väskan som är alldeles för liten men för fin att åka utan.

Nu är det pimping time, ansiktsmask och noppa ögonbrynen! Med 2 öl i kroppen kan det inte bli annat än ett perfekt resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0