< Till bloggens startsida

Goede morgen

Sovit som en prinsessa, glömde i all soff-frustration att skriva att jag i alla fall har uppgraderat lägenheten med lite annat jox:

  • En stooor stooor dubbelsäng (airbed, allt annat hade inte kommit in genom dörren). Tar visserligen upp hela loftet, men oj vad skönt man sover.
  • Ett köksbord med 4 stolar (bordet "Jokkmokk" )
  • Fluffiga kuddar
  • Nya Örngott

Så allt är inte helt hopplöst. Konverterade på amsterdamvis den gamla sängen till en soffa, man får inte vara dum. Uppdraget idag är att gära iq-testet "ikeas instrutioner" och hoppas att resultatet blir ett stabilt, fint köksbord.
Bra med ett riktigt bord, just nu sitter jag uppkorvad i fåtöljen med datorn på en pall, inte så ergonomiskt.

Mamma ska till min moster ikväll, min brorsa ska till sin tjej, det känns ganska skönt att jag inte missar så mycket fastän jag är här i Holland. Dessutom är allt öppet som vanligt idag eftersom holländarna firar jul i morgon. Jag ska ta en sväng till gymmet och bastun, den här gången iförd handduken. Förra gången missade ju förvirrade jag skyltarna om "mixed sauna" och "handdukstvång" och sprang om kring naken som om det vore det naturligaste i världen (vilket det iofs är). Men det blir alltså en lite diskretare approach idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0