< Till bloggens startsida

Snart hem

Efter varm choklad och massor med vatten så är denna onsdag riktigt arbetsbar. Har så här de sista dagarna varit väldigt produktiv. Nu skulle jag vilja gå hem, dra en filt över mig och äta goda saker hela eftermiddagen ackompanjerat till skräp-tv. Kvällsplanen känns redan avgjord!


Det är konstigt att jag inte kommer att gå hit till kontoret nästa vecka. Så mycket förändringar på så himla kort tid, tom lägenhet och ett nytt jobb. Det känns som om det i slutändan endast kan komma positiva saker ur det, men just nu känns det sorgligt på något sätt. Som om jag påbörjar ett nytt kapitel och lämnar en hel hög med erfarenheter och känslor bakom mig. Den dröm jag hade om Han och jag är krossad och nu måste jag skrapa ihop spillrorna av mig själv och bara Börja Om. Igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0