< Till bloggens startsida

Jointar och sista dan

Det skandinaviska teamet har bestämt sig för att parta upp min sista dag genom att mötas hos mig i morgonbitti för en morgonjoint. Funderar på att bjuda alla på space cakes men det kanske är att ta i lite väl mycket... Ett helt kontor med fluffisar, åh det skulle vara himla kul. Jag behöver j inte oroa mig för några konsekvenser, inte för min del i alla fall.

 I och för sig, långfredag är ju ändå långfredag och något ska man ju roa sig med....Vi får se hur det blir, en sak är i alla fall säker; jag tänker absolut lämna hjärnan och tankeverksamheten hemma och bara ha kul.



Ahhhh, får ont i magen när jag tänker på att det bara är en dag kvar här. Förresten konstigt att vi jobbar på Långfredagen, alla verkar vara lediga på Jesus självaste dödsdag. Inte precis ekonomiskt att låta oss jobba, telefonen kommer i vilket fall som helst inte att gå varm....

Jag gör mest ingenting, känns lite som att sitta av tiden. Vissa dar finns liksom inte så mycket att säga....som min brors rinkebykompis sa "jag fattar ingenting om ingenting". Precis så känns min dag idag.



Det regnar och känns inte alls att våren är på väg. Snarare som om den gjorde en tvärvändning och bestämde sig för att gå i ide ett par veckor till.

Jag hoppas att solen tittar fram till mina lediga dagar!


image102

Kommentarer
JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205997936_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-20 @ 14:30:31
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0