< Till bloggens startsida

Fredag igen

Varit lat säl på att skriva, men utandator hemma så känns det inte lika cosy. Sitter bredvid glosögda dataspelare på skabbigt svindyrt internetställe. Men jag lever i alla fall, och mår helt ok. Firat ledigheten med yoga och öl, en kombination som faktiskt funkar, om än för ett kort tag. Man hinner liksom komma igen tills kvällen startar. Nästa vecka är det slut med det här, kan inte ens tänka mig själv på ett kontor just nu. Kan inte riktigt tänka mig någonstans just nu, vill bara sitta med mina tankar, varva med lite input från vänner och inte göra mycket alls. Latmaggan.

Kommentarer
Ewqe

Vars har du tagit vägen?
Saknar dina inlägg!
hur går det på nya jobbet?

2008-04-18 @ 12:49:21
URL: http://mikqwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0