< Till bloggens startsida

Ensam i röran

Han har åkt och åter igen lämnat mig i röran och med krossat hjärta. Jag lär mig visst aldrig... Men denna gång kommer att bli annorlunda, för till skillnad från tidigare så är allt glasklart; jag inte bara tror att jag vet vad jag behöver, jag VET vad som gör mig glad. Jag har även på ett skoningslöst sätt (åter igen) lärt mig vad som inte gör mig glad.

Jag kommer garanterat att njuta av dena måndagkväll, ska inte göra någonting. Bara äta lax och choklad, kanske göra en ansiktismask. Har varit otroligt segt hela dagen idag, känns som om jag itne har sovit på flera dagar och ändå så somnade jag tidigt igår. Det känns på något sätt som om jag börjar om och det känns väldigt bra. Nu börjar resan till att bli den Hela Snurrmaggan med livet framför mig.

Jag känner mig lättad och sorgsen på samma gång, men hur smärtsamt det än känns nu så vet jag att sorgen kommer att bytas ut och jag kommer att kunna skratta igen. Och jag har sett på nära håll hur en kärleksfull smart person förvandlas till en slav under droger. Det är konstigt att jag har vant mig vid att prata med någon vars humör enbart beror på vilket rus eller bakrus han befinner sig i....


Kommentarer
natta

spana gärna in min blogg där du kan läsa om allt och inget.
tjusig blogg du har btw !:)
ha det gött

2008-03-17 @ 16:05:06
URL: http://nathallies.blogg.se/
Hanna

Hej!Nu har jag suttit på jobbet och läst hela din blogg, i ett sträck! Du är en tuff brud, en sån som alltid klarar sig genom allting på ett konstigt sätt. Intressant med Amsterdam...skulle också vilja bo där...nu när det blir vår..Min kille kommer från Maassluis, nära Rotterdam så därför var jag bara tvungen att läsa en svensk blogg från Amsterdam!Sköt om dej!/Hanna

2008-03-18 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0