< Till bloggens startsida

Tidig skrutt

Jag var fakiskt duktig och drack ingening igår, har legat och pyst av stolthet hela natten. Paul och Lisas nya båt är jättefin, det måse vara en stor lättnad att kunna stå upprätt, under ett år levde desom ostbågar, taket var typ 1 meter högt.
Sue bidrog som vanligt med sin partystämning genom att klaga på ALLT; att de hade köpt oliver (äckligt), at katten hårar (äckligt), at toaletten på båten är så liten (äckligt). Jag satt och försökte kompensera genom att hela tiden säga att allt är så fint, mysigt och bra. Skulle jag var Lisa så skulle jag fått ett psykbryt Modell Värre, speciellt som hon ansträngt sig så med maten och allt. Snacka om otacksamt. Vissa människor verkar vara födda med in inbygd klago-mekanism. I Sue's världe finns det alltid något att klaga på, vilket gör henne till en människa som...jag har lite svårt för.
Kvällen slutade med at Chantal sugit i sig ett par flaskor vin och höll på at ramla ur båten när vi skulle hem. Hon skyllde på sitt afrikanska påbrå, afrikaner festar nämligen ALDRIG på båtar. Yeahh right. Men jag höll god min och frågade henne om afrikanska traditioner istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0