< Till bloggens startsida

Runk-tv och penisavund

Vän kom förbi med typ 20 filmer- yes! Efter klockan midnatt visar de bara runk-tv på ALLA kanaler. Typ 35-åriga kvinnor som "flickigt" hoppar hopprep med bara bröst, eller som ligger och särar på benen med en klubba i munnen. Som underhållning, 5 av 5, men upphetsande...jag vet inte. Jag har alltid undrat vilka tjejerna är Och vad de tjänar på att synas 12 timmar om dygnet på nationella tv-kanalerna. Eskortfirorna annonserar också, både för killar och tjejer. Man behöver bara ringa ett nummer så kommer de direkt, som ett pizzabud!

Nu är det sex-stiltje för min del i alla fall. Får inte anstränga mig förrän jag slutat blöda. Trååååkigt. Var i alla fall på Stora Kontrollen för några veckor sen, tack och lov har jag inga könssjukdomar. Min stackars vän (inga namn nämda) hade gonorré på hela snoppen, det såg helt förfärligt ut. Jag tyckte så synd om honom, fira nyår som en prickig korv, inget vidare. Som tur är tycker han om att suga, så det blev nog en trevlig kväll ändå till slut. 
Ibland blir jag så avundsjuk på mina kära gay-vänner, allt verkar så enkelt för dem; relationer, sex, sexklubbar. Som om de alla är så öppna, avspända och tillåtande. 
Bland de killar som jag har varit tillsammans med så har 95% haft kontrollbehov och har bannlysa att jag ens tittade åt ett annat håll. Mina gay-vänner verkar snarare uppmuntra varandra att leva ut, något som käns väldigt sunt och inte missunnsamt för 5 öre. Kanske generaliserar jag lite, men sån är jag. 


Kommentarer
Ewqe

Maggan!
Detta är min nya favoritblogg!
Uppdatera mer!!!Får såna nostalgitrippar från amsterdam!;)

2008-01-11 @ 09:55:52
URL: http://mikqwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0