< Till bloggens startsida

rund som en ost och Svedala

Nu är det klart; det blir Svedala i slutet av januari. Känns kul förutom att jag har försummat familjen så mycket att det dåliga samvetet gnager i magen. Varför är det så? Det är ju bara mina egna krav om hur jag "borde" göra som väcker dessa känslor. Faktum är att familjen betyder så mycket för mig, ibland lite för mycket, så ända sättet att överleva är att distansiera mig.... förresten något som kan appliceras på hela mitt liv; så fort någon kommer för nära så drar jag mig tillbaka... Lite småknäpp helt enkelt. 

Fortfarande lycklig över att ha återconnectat med f.d ovänner som nu är vänner. Känns bra i själen. 
Plan i dg: Promenad, kommer bli rund som en ost om jag inte skärper till mig lite....

2008 började ju inte riktigt som jag tänkt mig med:
dålig ekonmi
skruttig hals

Men, men , det kan bara bli bättre och jag är fortfarande övertygad om att det här året kommer bli helt bäst. 

Jag ska skära ner på:
cigaretterna
spenderandet
klagandet

..... då har jag åtminstone de absolut bästa förutsättningarna för att det här året kommer att bli riktigt snällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0