< Till bloggens startsida

Rumpsex, rövknulla, analsex- ge mig ett bättre ord!!!

Gårdagskvällen avrundades med Den Stora Massagen, det vill säga massor med godluktande aloe veraolja och analsex. Måste komma på något mysigare ord, analsex låter så..kliniskt och vetenskapligt på något vis. Man säger ju aldrig vaginalsex (Vad sägs om lite vaginalsex...  jag skulle vara torr som en kaktus till nästa nyår om någon frågade mig det). Jag har säkert hört någon gynekolog säga det någon gång, typ "har du ofta vaginalsex med olika partners?" följt av "och hur är det med analsex då, är det något fröken brukar roa sig med?" följt av "och oralsex?" (ibland ursäktar de sig och säger att de gör någon sorts enkät-undersökning om Svenska Folkets Sexvanor. Yeah right! Tror jag inte ett dugg på, de är bara nyfikna, vem skulle inte vara det? Om du skyulle kunna ta reda på om Biblotikarien (den tråkiga)  gillar gruppsex och om byggjobbar-Janne är smygbög och rakar pungen, eller om gråa paret Bengtsson smiskar varandra utklädda till häst/ryttare skulle du inte göra det då? Såklart. Att ta del av andras sexvanor göder ens egna sexvanor. Rimligen borde alla gynekologer ha ett hejdundrande sexliv?
Analsex var det... ska hitta något piffigare, lite sexigare ord. Får klura lite.

Som efterspel i går kväll låg jag i sängen och lekte rimstuga.

"Han gjorde en insats och drog en slutsats och det var att det är färdigsatsat för i dag"

 ("Du är ju som en pubertal 14-årig kille", tyckte Han. Jag kontrade med ett "Du är bara avundsjuk för att du inte kom på den briljanta ordleken själv.)

I stundens utmattade lättja så kändes meningen som om en kreativ exposion i gommen men nu..nja, får fila lite på den.


Bra dag på kontoret i dag. Pratat med mitt team om annorlunda former av sex. Så här långt på eftermiddagen har vi hunnit diskutera och avhandla:


Bajs-sex

Kiss-sex

Klä ut sig som bumbibjörn-sex

Djur-sex

Konstiga-saker-i-rumpan-sex


Jag läste någonstans att man får vara sin egen lyckas smed och det gäller ju att skapa sig en arbetsmiljö som man trivs i, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0