< Till bloggens startsida

Rollspel

Wow vad tidig jag är i dag då. I går när jag kom hem så sa Han att jag "luktade kontor". jag måste ta reda på hur det luktar på kontoret men jag tror att det är en blandning av kopieringsmaskin och kaffe, attraktivt. 

Somnade efter Stora Rollspelet igår, Han kan inte somna om det är Officiellt Sovdags, på något sätt stressar det honom när det är dags att lägga sig (kanske en rest från barndomens "nu MÅSTE du sova??) så jag låtsas "titta på TV" tills han somnat. Så fort jag vänder huvudet från tv´n så kommer ett "va, ska inte du titta på Tv". Då är det bästa att säga, men jo det är ju det jag gör, annars blir han så uppstressad att han är tvungen att gå upp och röka/dricka kaffe/ kissa/kanske läsa lite. Och det vill jag ju inte eftersom jag är beroende av sällskap i sängen. Så jag "tittade på tv igår" och simultan-mediterade i sängen. Har sovit som en säl och är laddad för en dag i Slagfältet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0