< Till bloggens startsida

Röd rumpa och harmoni

Oj, oj, oj, flitens svett har lackats i kväll. Sen jag skrev sist har jag hunnit mista Honom, vunnit tillbaks Honom och 
haft kinky hard core försonings-sex. Jag antar att jag blir lite lätt uttråkad av att vara hemma sälv, börjar liksom skapa små dramer för att det ska hända något. I dag handlade de om Vem Som Handlar. JAG handlar hela tiden, vilket kändes som det mest orättvisa i världens tills Han sa:

a) att jag frågar hela tiden om han vill ha nåt
b) att jag säger att det inte är några problem alls att handla
c) att det inte är så himla kul om jag handlar om jag vänder det emot honom
d) att han hellre skulle handla ALLT om det innebär att jag inte toklackar

Då kändes det inte lika kul med drama längre, det ända jag vill höra var ju typ "du är så fantastisk underbar och jag vet INGEN som är så snäll, generös, och kärleksfull som du. Där fick jag. Istället blev jag degraderad till en snål, galen gnällkärring ( Han sa inte det, min bedömning). Psykologi har alltid varit min starka sida... Men jag räddade biffen genom att ursäkta mig med att det var för att jag inte fått smisk på så länge. Därav försonings-sexet och nu är allt Glada Dagar igen. 
Nu ska HAN handla gräs och cigg medan jag bara ligger här och känner mig...smiskad. 



Kommentarer
Ewqe

Men åh!
Ditt liv verkar så jävla gött (och typisk amsterdamstyle^^)
Det är min vän som jag delar blogg med som
håller på att sluta röka.. men iofs så
har jag själv slutat helt..så jag tar åt mej lite av det också!
Hur kommer det sig att du hamnade i Holland?
Kram och ha det så trevligt ikväll ;)

2008-01-12 @ 00:44:24
URL: http://mikqwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0