< Till bloggens startsida

Nyknullad

Jag är nyknullad och nyäten, bättre kan det inte bli. Långa Förspelet i Duschen. Och då menar jag inte med dusch-slangen utan med Honom. Nu ligger jag avslappnad som en överkokt spaghetti i soffan och känner mig som en bingolotts-vinnare. 


Han tog tillbaks prutt-anklagelserna, men jag påminde mig själv om den gången jag råkade bli magsjuk i samma säng som honom och.... råkade göra det Stora...i sängen. Vi sov hos min mamma och det hela var en mycket pinsam historia. Som tur är så verkar hans överlevnads-mekanism ha förträngt  fadäsen, tack och lov. Men han mindes när jag spydde ner hans mammas heltäckningsmatta, men det är i alla fall inte lika illa som att bajsa på sig i sängen bredvid sin pojkvän. Jag kommer ihåg att jag tänkte "mitt sexliv med Honom är för alltid sabbat". Men det gick ju bra.


Kommentarer
Ewqe

ojoj!
Jävligt strongt gjort att komma över
"Det stora händelsen"!
Låter som du haft en mysig dag förövrigt!:)

2008-01-14 @ 22:54:03
URL: http://mikqwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0