< Till bloggens startsida

Morgonskrutt

Morgonskrutt, och en glad sådan. Koffein och Nikotin, så mycket mer behövs inte för att min morgon ska vara komplettt. Utan dessa tillbehör blir  är jag en sur, vresig morgonbest som gör mitt bästa för att skapa dålig stämning omkring mig. Jag lyckas för det mesta och ägnar resten av dagen åt att tröströka och reparera mina relationer. Men jag har faktiskt lärt mig att vara förutseenden, bara om jag varit ute kvällen innan som jag kan råkat ha rökt upp alla cigaretter/glömt väskan ute/ hällt ut allt kaffe av misstag. Men som sagt, väldigt sällan. 

För att vara totalt urfattig så känns livet ändå drägligt, samma spännande prövning som varje månad; att överleva utan pengar. Jag antar alltid utmaningen men lär mig tyvärr aldrig något av den. Men jag lär mig hur kul det är att spendera och utövar duktigt konsten när lönen trillar in. 

Han har lovat att piffa till Bloggen, jag vill ha runda hörn och fluff. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0