< Till bloggens startsida

Livsmedelsverket uppmanar- Morfin är bra för hälsan

Nu har jag läst på om spenat och jag har löst mysteriet om varför jag är så hookad på de gröna bladen; de innehåller nämligen ett morfinliknande ämne (rubiscolin, som tillhör den glada familjen Opioida peptider ) som gör en lugn och flummig om man  tuggar i sig stora mängder. Vad nice, jag har hittat knark som kostar 2 euro kilot, party! Opiata peptider finns även i mjlkprodukter och gluten, mer oboy och bröd till mig!


Det är väl bara en tidsfråga innan spenat förbjuds i de svenska affärerna, folk blir ju på flumman! Här i Holland tror jag att spenaten lugnt får bo kvar i grönsaksdisken. Och ajg kommer gladeligen att tugga i mig för glatta livet för just nu känns allt så trååååkigt. Han är j-a fucking kuk-Sverige och jag skulle lika gärna kunna sitta i handklovar 8 timmar om dan för det är så fast jag känner mig på det här skitstället.


Mamma ringde i morse och inledde samtalet med "Här har inget llvarligt hänt, ingen är sjuk och inget annat mankemang". Nähä. Det kändes ju betryggande. Som om jag antog att något hade hänt. Nu tror jag ju verklgien att det är något som pågår där hemma eftersom det var så viktigt att säga att ingenting konstigt har hänt. Det brukar ju betyda att något HAR hänt. Man brukar väl inte inleda ett telefonsamtal med att tala om vad som INTE har hänt?


Jag fick precis en utskrift av min kollega Sheekila i hur jag är enligt en amerikansk tant som spår i nummer på http://www.life-answers.com/ (säg inget till chefen). Nu har jag i alla fall läst på om mig själv och jag verkar ju vara en riktigt sympatisk filur. Summan av kardemumman: Ansvarstagande och Organiserad med mottot"I organize, therefore I am". My ass. Om jag bara sätter in 80 dollar så kan jag få veta resten om de hemliga gömmor som min själ sitter och värper på.  Tror att jag går hem och pratar med mig själv istället.


Kommentarer
Ewqe

Sitter hemma och har tråkigt!
Mer uppdatering!;P

2008-01-28 @ 00:42:02
URL: http://mikqwe.blogg.se
Mkkk

Skriv eller lägg ner...

2008-02-01 @ 02:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0