< Till bloggens startsida

Ladda inför Internationella Kramveckan

Ja, det finns faktiskt en sådan vecka och den börjar på söndag, den 12 januari 12.00 och slutar den 19 januari 12.00. 
Vad det går ut på? Att kramas såklart, både okända och vänner. Jag tänker ta denna vecka på fullaste allvar och se till att krama ALLT och alla som jag någonsin drömt om!
Tycker att det alltid borde vara kramveckan, dumt att begränsa det till en vecka.  Som aktiv medlem (ja, jag blev det i samma sekund som jag läste om det) kanske jag kan använda det som skäl till att vara ledig i nästa vecka? Vad gör man inte för att rädda kramarna? Känner att jag kan göra en insats här...

Kramelikram:-)

Kommentarer
Ewqe

haha!
Har du läst nån av Marian Keyes böcker?
Dina texter är verkligen en blandning mellan
dem och en smula Bridget Jones!
Barabababaaaa Im lovin' it! :)

2008-01-11 @ 20:42:39
URL: http://mikqwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0