< Till bloggens startsida

Kokain och "julmiddag"


En präst försökte smuggla 3 kg kokain under prästrocken på Schipol, Amsterdams flygplats. Måste ge honom ett par kreativitets-poäng, vem förväntar sig att hitta knark hos Guds budbärare? Men prällen undslapp inte visitationen och fast åkte han. Så kan det gå när man vill extrajobba åt Djävulen!



Kommer att tänka på Bill Hick's, cool komiker som nu bor i Himlen. Han kunde inte förstå varför kristna människor bär kors runt halsen, som om Jesus (om han skulle dimpa ner på jorden för att frälsa oss) vill veta av kors? Antar att han har minst sagt traumatiska minnen av korsets funktion i hans liv. Klockren tanke, eller hur!



Nästa vecka ska vi äta "Julmiddag" på jobbet. Snacka om inte up to date. Varför döpar man det ens till "julmiddag" när julen är helt över? Jag tror att det beror på att de ville se hur bra det gått för företaget år 2007 innan de ville spendera pengar på att mata de anställda. Tydligen så har det väl gått ok, budget: 40 Euro per mage. Jag var med i Jul-kommitén men blev exkluderad när jag var sjuk, inte så att jag gråter precis. Vi kommer att gå till ett ställe där de har ost-fondue, jag riktigt känner hur julmyset sprider sig i kroppen . Not.


Kommentarer
Ewqe

Hahah!
Bästa jag hört på länge!Vilken jäkel!
Ostfondue låter inte lika hett dock.
Hoppas du överlever!

2008-01-15 @ 12:30:44
URL: http://mikqwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0