< Till bloggens startsida

Kissa på en fransman och rädda ekonomin

För ett par år sedan räddade Kevin mig ur en pengakris; mitt i natten ringde han efter akut hjälp; jag skulle dra på mig något sexigt och komma med en gång, 300 euro kunde jag tjäna. Hans vän, en fransk jockey, drömde i sitt kokainrus om att en tjej skulle kissa på honom. Kevin hade försökt allt; klänning, läppglans, nätstrumpor, men det var inte autentiskt nog, det behövdes En Riktig Tjej.
Jag drack 2 liter juice och nån öl. Och kissade. På fransmannen. Och gick glatt därifrån med full plånbok igen. 
Det borde finas fler fransmän som drömmer om att bli kissade på, någon?

Faktum är att det inte kostade mig någonting alls förutom juicen då. Jag minns att jag skrev om detta på Sourze.se och att det blev ett himla rabalder, jag ble kallad hora och allt möjligt. Men faktum är att vi alla är prostituerade. Vi betalar något för att få något, vi presterar alla något för att tjäna vårt levebröd. I slutändan så handlar det enbart om att vissa sätt är mer accepterade i samhället än andra. Som att bli bjuden på en drink, eller att äta middag med chefen...





Kommentarer
Anna

Hej vännen! Äntligen har jag hittat till din blogg. Kul!
Faktum är att prostitution (enligt definitionen) måste innebära sexuella tjänster. Jag hade en diskussion i ämnet för några månader sedan eftersom jag precis som du tycker att vi alla horar på olika sätt och vis. Hur som helst så får man tydligen inte kalla det hor. Jag tänkte därför på ett annat något justerat ord, allt efter konstens alla regler; själshor. Det är i alla fall det jag tycker att man gör, då man gör avkall på sin egen moral och etik för pengar. Och det är väl det du menar? Så då har vi, i den vanliga världen, dels de som själshorar och dels de som sysslar med vanlig barter, dvs inte agerar mot personlig moral och etik för pengar, eller med andra ord, gör inget avkall på vare sig kropp eller själ. Det jag tror upprör häxjagarna med just prostitution är att det på något sätt skulle gå emot den inre naturen, eller att man gör avkall på sig själv, dvs själshorar. Faktum är att det inte alls behöver vara så. Horeri kan vara helt överensstämmande men egen logik, och därigenom vanlig barter. I ditt fall vännen, skulle jag vilja påstå att det handlade om vanlig barter. Du bytte lite kiss (och bossande vill jag minnas) mot en upplevelse och lite pengar.

2008-01-05 @ 11:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0