< Till bloggens startsida

Jag rövknullar feministrörelsen

Jag kommer att tänka på ett ämnet som valsade runt för en lång tid i svensk media; porrskadade killar som "tvingar" sina tjejer till analsex. Som om det inte ens fanns på världskartan att tjejer skulle kunna njuta av en snopp i rumpan?

Faktum är att precis som killar så har tjejer en punkt där inne som kan ge de mest intensiva orgasmer. Mina homosexuella vänner har ofta hävdat att känslan inte är densamma för tjejer, att det är en typisk "killgrej" vilket jag klassar som rent bullshit (kanske för att man knatar in på deras territorium?). Till alla tjejer som inte provat förr, se till att komma över en flaska poppers (www.epoppers.com ), och lek loss, du kommer inte att ångra dig! När du väl lärt dig att slappna av så kommer du inte att vilja göra annat.  Förresten, ni killar som läser det här och har målat in er i heterofacket; ni blir inte bögar av att sticka upp en gurka eller dildo i röven, däremot kommer ni att uppnå extas och få en helt annan förståelse för vad gaykillar pysslar med. 

Feministrörelsen hävdar ofta att tjejer är så förtryckta men de fattar inte att de geonom att förstärka bilden av hur tjejer "tvingas" till olika former av sex befäster bilden av att vi inte skulle kunna ta vara på oss själva. Det gör mig så j-a förbannad.

Vad som stör mig mest är att media ofta målar ut tjejer som hjälplösa offer, små mähän som inte kan säga ifrån.
Jag fattar ingenting! När jag har analsex så är det i 90% av fallen på mitt initiativ, oftast efter tjat eftersom så många killar har en bild i huvudet av att de är porrskadade och kommer att göra illa  mig eftersom jag enligt media "egentligen inte vill".  

Feminism för mig är att våga bejaka sin kvinnlighet, sexualitet och att våga ta för sig av livet, ingenting annat. 
Jag vill tjäna pengar och göra karriär. Jag vill också känna mig kvinnlig, sexig och jag vill bli bjuden på drinkar. Jag ser ingen konflikt i detta över huvud taget. Jag har gjort så mycket som fått feminster att skrika efter mig; utvik i Aktuell Rapport, strippat i Japan, kissat mot betalning. Är det provocerande att jag ser hela världen som ett enda nöjesfält? Att jag njuter av att bejaka mig själv?  
Vill man sitta hemma och knapra morötter tillsammans med sina buskiga armhålor så är det helt ok, men låt oss andra som vill busa göra det. 

Grattis feministrörelsen för att ni har lyckats få mig att se på feminister som kvinnor som: 

Inte tittar på porr- ve och fasa, kvinnoförtryck
Inte klär upp sig- män ska inte tro att vi gör oss till
Inte äter kött- vet inte varför, kanske inte har någon hane som bär hem bytet?
Inte gillar Män- Världens Förtryckare
Inte gillar sex- förtryck på något sätt jag inte klurat ut än

Jag får sekt-vibbar: Allt av ondo härstammar från Männen, Bestarna, Hanarna... give me a break! 

Begreppet feminism känns så urvattnat, förlegat och fyllt av hat. Låt oss alla vara tillåtande humanister istället, vilken vacker värld vi skulle leva i! 

image87




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0