< Till bloggens startsida

Extraknäck- horguide

Vän ringde och frågade om jag kunde "barnvakta" hennes kusin (som hon f.ö pippar med) när han kommer hit till helgen. Han vill ha en guidad tur i Red Light och jag utsågs till Den Rätta Vägledaren. Jag avböjde när hon erbjöd mig 40 Euro för besväret, kände att mitt sällskap inte kan köpas för pengar.  Men vid närmare eftertanke så verkar det ju otroligt korkat att avböja för pengar när det är vad jag behöver som mest. Så på lördag är jag en hor-guide helt enkelt. Uppdraget är enkelt; valla runt honom i Red Light ett par timmar. Det ligger ju i grannkvarteren så det är  inte någon ansträngning från min sida.  Dessutom har jag alltid velat gå på en live sex show, en lucka i kulturkunskapen som jag lyckats missa, men som äntligen kommer att fyllas.
 
Han åker till Sverige för att jobba så jag blir lämnad ensam med mina missfärgade geishabollar. Well, well ,jag är säker på att vi ska komma överens, bollarna och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0