< Till bloggens startsida

Dan

Blev liten utegång trots kajkomagen, jag kände mig så trött på att bara sitta hemma. Först gick jag till Vaaghausen, flummig bar med skön psy trance, sedan Club Prick, bögklubb a la glitter och disco. Träffade Anna, Krinkan och Kevin. Det var så kul att se dem, det var så länge sedan vi alla sågs tillsammans.
Jag fick också se porrskådisen och älskaren till Krink, han var jättetrevlig. Två balettdansöser skutade runt på dansgolvet, de var verklgien hur söta som helst, drama queen-faktor högsta möjliga!  
Alldeles för högt vinintag och alldeles för dyr kväll, men det var det verkligen värt. 
Känner mig ok idag, inte alls så sliten som man skulle kunna förvänta sig efter en helkäll ute på tom mage. 


                                      
Krink och lover          Club Prick                        Krink & Anna

I dag hämtade Paul och Lisa lilla fluffet, jag hoppas att han kommer att trivas i sitt nya hem, dears nyinköpta båt. Och hoppas att de betalar för kattmaten utan att jag behöver be om det (vore pinsamt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0