< Till bloggens startsida

Dagens tips från oknullad

Vaknade med en lekande hand runt ena bröstet medan den andra handen smekte mig längs rumpan och låren. Mjuka andetag i nacken och något hårt och varmt mot ryggen; det här skulle bli en Bra Dag. 
Halvt sovande, halvt vaken, ni vet sådär morgonloj, utsträckt i hela min nakna prakt, redo att ta emot Den Bästa Morgongåvan i Världen.
- Du är så läcker viskar han samtidigt som han kommer in i mig. Långt, långt in, vääldigt skönt, men med ens blir Han  kritvit i ansiktet; -Ska det se ut så här? Tittar på hans alldeles nyss Stora Hårda som med ens krympt i hop och bestämt sig för att det var dags för kurragömma. Den Tuffa Stoltheten såg faktiskt inte så kaxig ut, indränkt i klibbigt, halvt intorkat, levrat blod. 
Nej, det skulle inte se ut så. Och det blev ingen fortsätting. Inte i dag i alla fall. Det blev istället en frustrerad pojkvän/blödande gris/inget sex-dag istället. Så kan det gå när man tar dagen efter-piller utan att tänka på vad som verkligen kan hända Dagen Efter...Får väl börja med p-piller igen då, även om jag äter som en höggravid och får temprament som 10 amazonkvinnor, lite uppoffringar får man väl helt enkelt göra för att ha ett lyckat sexliv.

Dagens Tips förresten: ge er inte på att köpa Lidles billiga kondomer. De luktar kokos och smakar pyton, går under namnet "Fruktsmak". Budget är budget, men det finns gränser. Min gräns är nådd vid Euroshopper-vin och Lidel-kondomer. 

Fortsatte dagen med samtal  med en fika, en vän jag inte sett på länge. Vi avhandlade det vanliga; Är livet bara kontor?(Nej, livet är in te bara kontor, världen är full av möjligheter)/ Vad vill vi göra i stället? (något som make sence och som får oss att växa som individer)/ Finns Gud?(rimligen, men har inte kommit fram till i vilken färg och form än) 
Känner mig upplyft av samtalet och är laddad för en vecka på...kontoret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0