< Till bloggens startsida

Sex, blogging och sol- ordningen återställd

Ingen dator har jag haft och på jobbet blv det tvärstopp med blogging, facebooking och annat matnyttigt eftersom en av mina huvuduppgifter är attt se till att ingen annan gör något privat på arbetstid. Sälv har jag inget emot att hyckla, men Chefen tyckte att det var en bra sak att jag slutade med detta och placerade mig sedan vid dörren med datorn vänd så att ALLA ser min skärm när de kliver in. Knepigt.

En liten uppdatering; Han har kommit hem och han har varit inne i mig sedan i förrgår. Det är detta jag är gjord för, ingenting annat make sence!  Åh vad jag har längtat efter det här!  Jag kan inte fatta att det kan vara så otroligt skönt.

Börjar misstäka att han inte jobbat i Uppsala utan gått på någon tantranisk superkurs om i hur man stimulerar Henne tills hon blir alldeles vimmelkantig av  vällande orgasmer, sköna händer och  dupt inträngande. Jag är i alla fall glad över att hans arbetsgivare och vän förstod allvaret när jag ringde i onsdags fullkomligt desperat, jag förklarade för chefvännen att de blå bollarna är urblekta, uttänjda och att jag kommer att dö om inte Han skickas hem till helgen för att styra upp saker. Dessutom verkligen ingen poäng att äta p-piller om man inte får leka med fördelarna, typ inget trasslande med kondom och nära, nära, nära inne i mig.

På jobbet hade jag ett möte om Företagets nedskärningar/budgetsparingar. Jag fick veta att alla inklusive jag själv blir satta på 11-månaderskontrakt men att lönen blir utspridd på 12 månader, så att man får betalt månaden man inte jobbar. Det innebär alltså 200 euro mindre på kontot varje månad, och det betyder att jag inte märker av min lönförhöjning alls. Har inget emot ledig månad men då vill jag välja månad själv, och jag vill vara herre över min egen ekonomi och spara på egen hand till den lediga månaden. Jag blev jävligt arg. Så jag började frenetiskt söka jobb och vips så ble jag kallad till en intervju i förra veckan. Bättre betalt, bättre position, bättre kontrakt och mitt inne i Amsterdam! I fredags ringde de och gratulerade, de vill att jag börjar omgående!
I morgon måste jag alltså prata med mitt nuvarande obb, på något sätt känns det väldigt bra eftersom jag alltid varit den snälla, förstående som låtit mig slängas lite hit och dit. Men alltså inte längre!!!

Jag har aldrig sagt upp mig tidigare, i alla fall in te På Riktigt (de oseriösa slavdrivande jobb jag tröttnade på i Sverige lät jag helt enkelt bli att gå till). Vad säger man? Hur går det till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0