< Till bloggens startsida

Lönhelvete

För att lönen ska komma in på kontot så krävs det att Stora Chefen i England trycker på en knappjävel. Och det har han ju inte gjort. Han är lägligt nog på Amsteramkontoret just nu för att ta reda på varför alla slutar. Efter mitt möte med honom så ska jag gå fram och sjunga "Ahhh push it, push it real good". Sadistjävel. Hur lite krävs det för att hålla de anställda glada? Lön på lönedagen kanske är en början? Tills mitt levebröd trillar in så är mitt liv på "hold". Och denna månad ska jag ha en Budget. Önska mig lycka till...


Kommentarer
Shopping Bitch

Lycka till. Hoppas du får dem den här månaden åtminstone.

2008-02-26 @ 05:38:11
URL: http://www.metrobloggen.se/shoptilyoudrop

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0