< Till bloggens startsida

Kontoret

Nyfiken i en strut mailade jag jobbkompisarna för en uppdatering. Chantal säger ingenting om ingenting vilket betyder att hon fortfarande har munkavle. Hon har fått order från chefen att inte prata så mycket eftersom hon påverkar teamen negativt. Så nu har hon blivit stum och arbetsstämningen är såååå mycket bättre. Not. "Problemet" är att Chantal alltid säger vad hon tycker, något som kan vara ytterst obekvämt för De Som Bestämmer. Jag hejar på Chantal och hoppas att hon öppnar munnen snart igen.

På torsdag går chefen på mammaledigt och jag börjar min karriär som "Team leader" med blandade känslor. Alltid kul med mera pengar men inte lika kul att stå mitt i skottfältet mittemellan chefen och arbetskompisarna. Får inhandla skottsäker väst och pansarbeklädda öronproppar så ska nog allt gå bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0