< Till bloggens startsida

Blä

Hemma i Amsterdam! Det var skönt ända tillas jag gick till jobbet och chefen bad mig barnvakta besök som kommer i helgen. Jag förklarade att efter Sverigeresan så behöver jag nog ta det lugnt och bara fixa hemma. Hon kontrade med att om jag är intresserad av en karriär så borde jag tänka efter en gång extra! Ursäkta!! vem är det som åkt till Ikea på helgerna för att handla jävla stolar en lördag? Vem är det som suttit barnavakt åt två engelska ungar när mamman var här och jobbade (hemskt förresten, båda pratade som Agatha Christie och var extremt preppiga)? Och vem har jobbat över i shoppen, fixat med filmkvällar, mm mm. Som ni säkert redan räknat ut så är det jag! Finns inte på världskartan att jag släpar runt på ett mähä hela helgen. Dessutom kanske hon inte ens vill det, tvivlar på att chefen ens tänkt på det. Blääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0