< Till bloggens startsida

Självterapi- Orgasm

Innan jag ger mig ut (och inte för att shoppa) så måste jag bara skriva ner det här medan jag kommer ihåg det, guldfiskminnet har en tendens att glömma.. .

I går kväll exploderade hela jag i tusen bitar, den orgasm som tog över min kropp var inte av denna värld. Jag tror på orgasmens helande kraft, det här med sexterapi är något som jag vill prova. Nehe, var det för folk som har för mycket sex? Finns det "för mycket". Är det någon hemlig maxgräns för vad som är sunt? Socialstyrelsen eller vem det nu är som bestämmer det, släng er i väggen! 

Ska införa fler  orgasmer per dag, mission 2008! Minimumgräns, 2 om dan. Tror att jag har hittat lösningen på alla mina problem, kommer att bli en mycket mer harmonisk skrutt. 
Om jag smeker mig själv varje gång jag är rök och godissugen så kommer jag att vara den mest hälsosamma skrutten på den här planeten!

Att inhandla (eh, inte den här månaden såklart)
p-piller
sexleksaken jag såg i fönstret härom dagen
mer sexiga underkläder
glidmedel massageolja komboflaska (luktar sååå gott)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0