< Till bloggens startsida

Pengar på mitt huvud

Vågade mig in på internetbanken---shiit, inte bra. måste, måste, måste hålla i pengarna... Vet inte vad det är för mekanism som gör att de liksom rinner genom fingrarna. Det är så kuuul att handla, börjar tro att jag är sjuk på något sätt, är det normalt att vara så besatt av att konsumera. Kanske borde ta upp terapin igen? Kompenserar jag för något? Antagligen... 

I dag ska jag:
Inte shoppa (inte ens något litet)
Inte gå på Stora Affärsgatan (frestelsen för stor)
Inte göra av med några pengar
Inte vara sur för att jag bestämt mig för att inte göra av med några pengar
Inte ens tänka på pengar
Inte bli arg på mig själv om jag råkar göra av med lite pengar (det är ju ändå jul)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0