< Till bloggens startsida

Morgonskrutt



Blev varken sex eller sexleksak igår.. gick ut på stan, så f-ing busy, vad kunde jag förvänta mig? God vän och jobbkompis ringde, drack latte tils det sprutade ur öronen och snackade så mycket skit att min tunga antagligen är blå. Hittade en liten ljusmojäng till min kollega, ganska fin.. Skulle gå till kondomerian för att komplettera lite men den är stängd på söndagar. Får luffsa dit idag..

Vännen som dejtar porrstjärnan berättade igår att han tyvärr inte lyckats lära honom några tricks än, vilket ju jag har lyckats med när jag har varit hundvakt åt 13 åriga pruttungen. Jag tipsade; nyckelordet heter Belöning, han får helt enkelt dingla med en korv eller något:-)

Idag måste jag måstea mig till posten för att sända 3 säsonger av Oz till min brorsa, han vill så gärna ha dem innan jul. Fängelseserie under juldagarna är perfekt, och Oz smäller ju lite högre än kvinnofängelset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0